OTEVÍRACÍ DOBA
Po-Čt 08-02 / Pá 08-04 / So 14-04 / Ne 14-02

café / coctails / beer

Co kdyby...® OSTRAVA - ZÁKAZNICKÉ KARTY


Zákaznické karty Co kdyby...® a CITY CAFE

PRAVIDLA VĚRNOSTNÍHO PROGRAMU

Co kdyby...® Ostrava Co kdyby...® Havířov CITY CAFE Bohumín - 1.5.2015

  • Slevy až 15%
  • Jedna karta pro 3 podniky
  • Držitelé karet čerpají další výhody v barech Co kdyby...® a CITY CAFE
  • Další výhody u našich partnerů

1. JAK ZÍSKÁM KARTU?

Zákaznickou kartu (dále jen karta) lze zakoupit u obsluhy v provozovnách po vyplnění a podepsání přihlášky do systému. Její cena je 80,-Kč.

2. JAK SI KARTU ZAREGISTRUJI?

Na serveru www.bonvito.cz je nutno si zřídit svůj účet, ke kterému máte nadále přístup jen vy. Po vytvoření účtu bude na vámi zadanou emailovou adresu doručen email, ze kterého si pouhým jedním kliknutím účet aktivujete. Zpravidla do druhého (nejpozději do třetího) pracovního dne vám bude na kartě nastavena základní sleva 3%, kterou můžete začít využívat.

3. JAKÝCH SLEV MOHU DOCÍLIT?

  • 3% ZÁKLADNÍ
  • 5% SILVER
  • 10% GOLD
  • 15% V.I.P.

Slevu 3% zákazník získává automaticky zakoupením karty. Slevu SILVER získávají zákazníci, kteří mají měsíční útratu v našich podnicích minimálně 1500,-Kč, slevu GOLD zákazníci s útratou minimálně 3500,-Kč a slevu V.I.P. zákazníci s útratou minimálně 6000,-Kč. Vyhodnocovacím obdobím jsou vždy po sobě tři jdoucí kalendářní měsíce. Příklad: v jednom měsíci činí má útrata 500,-Kč, ve druhém 2000,-Kč a ve měsíci třetím 2000,-Kč. Průměrná měsíční útrata tedy činí 1500,-Kč. Tím získávám slevu SILVER. Pokud v následujících třech měsících držitel karty nesplní výši minimální útraty, může mu být výše slevy snížena o jeden stupeň.

Útraty z podniků Co kdyby...® Ostrava, Co kdyby...® Havířov a CITY CAFE Bohumín se sčítají - započítávají se do limitů.

4. NA CO SE SLEVY VZTAHUJÍ A JAK KARTU POUŽIJI?

Slevy se vztahují na celý nabízený sortiment s výjimkou tabákových výrobků. Při placení je vždy nutno kartu předat obsluze pro načtení unikátního kódu čtecím zařízením.

5. JAKÉ DALŠÍ VÝHODY NA MNE ČEKAJÍ?

Při víkendových akcích, zaměřených na jednotlivé značky, bývají pro držitele karet většinou nastavena pravidla jinak, tj. výhodněji, než pro ostatní zákazníky. Příklad: Z víkendové akce na whiskey Tullamore D.E.W. „4+1 drink zdarma", se pro mne, jako držitele karty, stává akce „3+1 drink zdarma". Navíc opět uplatňuji slevu na účet v aktuální dosažené výši.

6. KDE MŮŽU KARTU JEŠTĚ VYUŽÍT?

Slevu, kterou máte k vaší kartě nastavenu, můžete uplatnit i při nákupu u našeho partnera na webu www.sport-core.cz a www.bike-core.cz. Sleva je možná při nákupu jízdních kol z aktuální kolekce a veškerého dalšího sortimentu pro tenis, squash, golf a badminton. Při objednávce vepište unikátní kód zákznické karty do poznámky.

7. JAK MÁM POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ ZTRÁTY KARTY?

V případě ztráty karty je nutno dodržet tento postup: zakoupit si novou kartu, přihlásit se ke svému účtu, z nabídky zvolit „Vaše zákaznická karta(y)" a kliknutím na tlačítko „Vyměnit kartu" provést registraci nové karty. Jen při tomto postupu Vám budou již získané výhody aktivovány i na kartě nové!

8. KAM SE MŮŽU OBRÁTIT S DOTAZEM?

Všechny Vaše dotazy, případně reklamace nebo podněty ke zlepšení námi nabízených služeb, prosím, zasílejte na email info@cokdyby.cz

Newsletter

Chcete-li dostávat aktuální informace o akcích na Váš email, použijte prosím tento formulář k přihlášení.

webdesign by web-evolution